Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motorické kompetence dětí předškolního věku
Fleková, Petra ; Daďová, Klára (vedoucí práce) ; Nováková, Pavlína (oponent)
Název: Motorické kompetence dětí předškolního věku Cíl: Cílem této práce bylo zjistit rozdílnost motorických kompetencí dětí předškolního věku mezi dětmi navštěvujících pravidelnou pohybovou aktivitu vedenou zkušenými lektory a dětmi v mateřských školách (MŠ), které tyto pohybové programy nenavštěvují, nebo se jich účastní zřídka. Metody: Výzkumu se účastnilo 67 dětí ve věku 4-6 let. Jednalo se o 9 dětí z městské MŠ, 30 dětí z vesnické MŠ a 28 dětí ze sportovní agentury (kroužku). Děti byly hodnoceny jednorázově pomocí těchto testů: beep test, běh 4 x 5 m, skok do dálky, hod míčkem pravou a levou rukou, sit and reach test. Výsledek: Výsledky potvrzují předpoklad, že děti, které se zúčastňují pohybových aktivit i ve volném čase, mají lepší výsledky než děti, které tělesnou výchovu splňují pouze v MŠ. V městské mateřské škole zvládly děti na nejlepší úrovni pouze hod pravou a levou rukou. Statisticky významné rozdíly mezi skupinami se vyskytovaly v testech běh 4 x 5 m, skok daleký místa a beep test, nejčastěji ve prospěch sportovní agentury. Významný rozdíl byl v disciplínách běh 4 x 5 m, skok daleký z místa a beep test mezi vesnickou MŠ a sportovní agenturou. V běhu 4 x 5 m se významně lišila městská MŠ a sportovní agentura, v disciplíně skok daleký z místa se významně lišily hodnoty vesnické MŠ a...
Motivace pohybových činností v mateřské škole
DRSOVÁ, Šárka
Bakalářská práce vychází ze současné potřeby podporovat u dětí zálibu v pohybu. Teoretická část pojednává o významu pohybu pro fyzický i psychický vývoj dítěte, o úrovni motoriky v předškolním věku a jejím rozvoji. Jsou zde charakterizovány podmínky, metody a formy realizace pohybových činností v mateřské škole. Jedna z podkapitol je věnována motivaci. V praktické části jsem ve dvou skupinách ověřovala vytvořený soubor motivovaných cvičení pro děti v mateřské škole. Se stejnou skupinou jsem vždy prováděla jednotlivá cvičení bez motivování a zjistila, že existují rozdíly v reakci dětí při pohybových činnostech pedagogem motivovaných a nemotivovaných. Předem jsem měla vypracovaný plán a hlediska pozorování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.